برنامه عملياتي گروه دين و زندگي استان قم
رديف |
برنامه |
رديف |
فعاليت |
زمان بندي |
1 |
بهبود روشهاي ياددهي و يادگيري |
1 |
تهیه و تدوین و برنامه عملیاتی (سالانه) |
مهر تا خرداد |
2 |
برگزاري كارگاه نشست تجربی (بیان رمز موفقیت دبیران و انتقال تجربیات) |
دي ماه | ||
3 |
فراخوان جشنواره الگوهاي نوين تدريس (غيرحضوري) |
آبان تا بهمن | ||
4 |
برگزاري كارگاه مهارتی آموزشی |
آبان تا اسفند | ||
5 |
ساماندهی گسترش بانك نرم افزاري |
مهر تا ارديبهشت | ||
6 |
برگزاري مسابقه كتابخواني (دبيران و د انش آموزان) |
آبان تا بهمن | ||
7 |
گردهمايي سرگروههاي كشوري و انتقال مباحث آن |
طبق بخشنامه دبیرخانه | ||
8 |
تهیه بانك سؤالات استاندارد |
مهر تا خرداد | ||
9 |
برگزاری گردهمایی تخصصی |
بهمن و اسفند | ||
10 |
فراخوان مقاله تخصصي جهت گسترش نشريه تكنولوژي آموزشي |
طبق بخشنامه دبیرخانه | ||
11 |
تشكيل جلسات مشترك سرگروههای تکنولوژی و آموزشی نواحي و مناطق |
آبان تا بهمن | ||
12 |
بازديد علمي و پژوهشي (جهت دبيران فعال رتبههاي برتر مسابقات) |
ارديبهشت تا خرداد | ||
13 |
برگزاري كارگاه آموزشي استفاده از شبكه داخلي رايانه |
آبان ماه | ||
14 |
برگزاري كارگاه آموزشي با عنوان(ماليات بر ارزش افزوده در كشور) |
آبان ماه | ||
15 |
برگزاري دورههاي آموزشي مديريت مؤثر وقت و آشنايي با علوم قرآني |
آذر ماه | ||
16 |
تهيه وتدوين نشريه الكترونيكي(كارشناسي تكنولوژي و گروههاي آموزشي متوسطه) |
مهر تا اسفند ماه | ||
2 |
نوانديشي و خلاقيت در توليد محتواهاي آموزشي |
17 |
اخذ شیوه های تدریس مدرسان موفق کشور از دبیرخانه و معرفی به نواحی |
آبان و خرداد |
18 |
فراخوان طراحی سوالات خلاقانه |
دی ماه | ||
19 |
فراخوان تحلیل و نقد و بررسی کتب درسي |
بهمن | ||
20 |
برگزاری مسابقه خاطره نویسی |
آبان تا خرداد | ||
21 |
مسابقه طرح درس نویسی بر اساس شیوه های نوین تدریس مبتنی بر هوشهای چندگانه |
آذر | ||
3 |
نظارت و ارزشيابي |
22 |
تحليل سوالات امتحاني هماهنگ و داخلي و معرفي برترين سؤال |
دي و خرداد |
23 |
ارزيابي عملكرد گروههاي آموزشي نواحي و مناطق |
ارديبهشت | ||
24 |
بازديد از واحدهاي آموزشي و تدريس دبيران |
مهر تا ارديبهشت | ||
25 |
بازبيني 5% الي 10% اوراق امتحاني |
دي و خرداد | ||
26 |
همایش تقدیر از دبیران و دانش آموزان برتر در برنامه های گروه های آموزشی |
اردیبهشت |